perjantai 1. helmikuuta 2013

Kaikkeen tottuu, ja sydän turtuu..


joo älkää välittäkö täst kuvast, joku vanha ja hirvee..


Moii taas jällee (: !
tähä alkuu, et kannattaa kuunella noi biisit ;) !
mm, tää viikko on menny iha hujauksessa, 
olin maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona koulussa.
mulla oli keskiviikko aamuna vähä outo olo, 
sellane että huojutti ja tuntu et kuolen kohta,
no se sit selviski päivällä mikä mulla oli, mul oli kuumetta ja iha reilusti!
mulla ei oo ikinä ollu kuumetta, paitsi iha pentuna.
ja mulla on kans iha kauhee yskä, ja haluun tästä todellaki eroo !
oon ollu torstain ja keskiviikon ihan tajukankaalla kotona,
 nukkunu ja kattonu telkkaria 
tänää oon jo paremmassa kuoseissa, ainakaa ei oo kuumetta.
tänä aamuna heräsin jo joskus 10 siihen, ku meillä  yläkerrassa on kauhee remontti, 
nii tuntu että toi katto tulis naamalle ,
 ku ne  miehet poras siel iha kunnolla :D
mut ihan hyvävaa, kohta mulla on varmaa taas huone (:
mm.. aika tylsä viikonloppu tulossa, ¨
kaikki on jossai ja mä kotona sairastamassa sohvalla.
mut ei voi mitää, mielummi mä täällä ,
oon maannu ku istunu koulunpenkillä tajukankaalla.
tuli muuten mielee tosta the 69 eyesin biisistä,
 et nyt ku oon kattellu pariviikkoo sitä sarjaa 
La Ink, nii oon rakastunu iha uudella tasolla tatuointeihi !
tai oon mä aina rakastanu rock tyyliä ja kaikkee tatuointeja ja lävistyksiä 
mut nyt ku oon kattellu sit ohjelmaa nii mulle o noussu iha kauhee tatuointi kuume!
näin viimeyönä unta siitä, että otin kätee jonku tatuoinnin
 salaa äidiltä, ja äiti huomas sen ja suuttu :D:D
ja sit Kat Von D on maailman iihanin ♥ haluisin olla ihan ku se ! 
ihailen sitä ♥ 
mut joopajoo, ei mulla oikee muuta ollukkaa, 
ajattelin vaa kirjotella tällee pikasesti, ja sit ku saan oman huoneen nii sit teen videopostauksiaki ! :)
nyt en vaa voi ku en oo ikinä yksin kotona,
 nii jos kuvaisin nii joku äiti, timppa tai joku otto tulis häsläämää siihe.
ainii seurailkaa instassaa mehemettii :):) !
mut ei mulla muuta, kirjotellaa taas pian ♥

♥ Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti