sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Jos se ei tapa, niin se todellakin hajottaa...



elmon oli iha pakko änkee toho ♥



Hejssan jällee !
mä lupasin tehä teille postausta lähipäivinä, 
ja nyt mä sit ajattelin tän tehä.
mulla ei ollu ny oikee mitää ihmeellisempii kuvii,
mut joo, eli perjantaina menin äitin ja otonkans 
kattomaa tapetteja k-raudasta.
mut mä en osannu päättää tapettii sieltä, nii me ei ostettu sieltä mitää
sen jälkee sit mentii veturii, kävin ostamassa h&m yhet kivat tähtikorvikset (:
ja sit tietenki käytii mäkkärissä♥
myös käytii tiger kaupassa ostamassa tulevaan huoneesee kaikkee kivaa ♥
en ottanu nyt niistä kuvia,
koska kaikki mitä ostetaa sinne nii näytän vaa ne sitte ku se huone on valmis (:
sen verran voin sanoo, että ostettii nyt prismasta kivat tapetit,
ja siellä mun huoneessa on jo lattia valmis, muusta mä en ainakaa tiiä.
Tapetteja aletaa kans kohta laittamaa,
 pääsen muuttamaa sinne ehkä about kuukauden päästä.
mut juu äiti osti mulle cristina aguileran hajuveden vihdoin !
mä sain tollasen pienemmän joululahjaks,
 mutta seki sitte meni tulipalos ja nyt sain sen uudestaa ♥
ja sit se osti mulle uuden naamarasvan ja tollasen naamanpuhdistus aineen.
perjantai meni tosiaa murehtie omaa pikkumpitaailmaa,
ja sitä kuinka muut pitää hauskaa ilman mua,
no, lauantai meni ja tuli, ja tänään mä siivosin ja leivoin äidinkans käärretortun (:
oon kokopäivän kuunellu haloo helsinkiä ♥
en oo enne oikee tykänny niistä, käyny oon yhellä keikalla ja oli joskus
tuon ellinkans yhtiski mutta seki katos  tietokoneen mukana :D
ja nyt katon tummien perhosten koti - leffaa
oon kattonu ton joskus, ainaki puoliks.
ja ainii, oli tosi ihanaa ku oli tullu jonkuverra kommenttia
tuohon edelliseen postaukseen♥
olkaa aina yhtä aktiivisia nii jopa mulle tulee sellane olo
 et pakko päästä kirjottamaa :)
ainii, mun movie maker sano hyvästit
 ja en tiiä millä muokkaan teille tulevia videoita :(
+ tilasin viikko sitten crazy factorilt uusia koruja,
 ja emplt pari seinälippuu, niistäki varmaa postausta !
mut kirjotellaa♥
♥: Julia

5 kommenttia:

  1. tosi tyhmä kysymys, mut onks Elmo syrkki? :)

    VastaaPoista
  2. Hei ! Sulle on tunnustus mun blogissa ! c: http://jessicasuvituuli.blogspot.fi/2013/02/new-blog-tunnustus.html

    VastaaPoista
  3. Hey mulla olisi sulle haaste! :) Se löytyy postaukseni lopusta! :)

    http://helenathedreamer.blogspot.fi/2013/02/holaa-mudafuggas.html

    VastaaPoista