lauantai 1. joulukuuta 2012

Teeskennellään, että kaikki on täydellistä.




            

Mooij  rakkaat ! :)
ihanaa, nyt on talvi tullu virallisesti !
mut nyt viikon tapahtumia kerron teille :)
elikkäs, mulla on ollu viikolla vähä riitoja kavereitten kanssa ( ihme ? )
ja oon vaa chillaillu himassa elmonkanssa, on tullu sähkö katkoksii
lunta on satanu älyttömän paljon, lumimyrskyi on ollu..
eilisen perjantain kunniaks mä nukuin pommii, reilut 3 tuntia yli aikaa..
haha, heräsin siis just sillo ku pitäis istuu jo bussissa matkalla kouluu :)
no, menin sitte kouluu 10 ja meillä oli melkee heti asennetta - bussi !
siel puhuttii alkoholin, ja tupakan yms yms
huonoja puolia, ja sitte niistä et miks niitä käytetää jne.
koklasin kans siel kännilaseja :D
awesome.. ne oli siistit :D
No sit koulun jälkee me mentii
mutsinkans veturii ettimää mulle uutta talvitakkii
koska en tykkää yhtää mun edellisestä..
liian värikäs :D
me ei löydetty mitää kivaa takkii, tai no khyl me
 löydettii mut hintaluokka oli liia paljo.
mut nyt ku oon menossa tampereelle ensviikolla, nii
ostan varmaan onlysta sellasen ihanan takin :)
.. mut nyt alan kattomaa prinsessaa ja sammakkoo :)
Hyvää Jouluu kaikille ! 
kirjotellaa ♥
♥ Julia
+ haluisin et olisitte vähä aktiivisia lukioita , kaipaan kommentteja ja sellasii :)
kertokaa eteepäin mun blogista, jos viittisitte :)
+ Muistakaa seurata mua bloglovin kautta !! :)


4 kommenttia: