sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Kaikki, mitä mä annoin, jäänyt on sulle..


 
Moiii mussut jällee (:
anteeks siitä taas, etten oo kirjotellu, 
koska mul on ollu kaikkee kiirettä !
ja ainii, sain positiivista palautetta mun videopostauksesta, 
joten.. tein teille itseni esitely videon !
 ja sen videon voi nähdä ku painat > tästä
sitä ei pysty lisää tähän sellaseen ku halusin, ei voi mitää :c
toivottavasti tykkäätte ! (:
ainii.. unohin kertoo
et mul on nyt uusii kavereita, ja sain sovittuu vanhojen kanssa :3
eli sillo ku tein sen videopostauksen, nii sen jälkee tutustuin Jenninaan :3
hehee, ja olin  Jenninankans nuokkarilla sillo seuraavana päivänä, ja nyt olin kans viime torstaina (:
+ olin myös Terhinki kans, ja kaikkie hassuje jätkie :3
ja vuhuu, lomalla viimeinki voin ottaa iisimmin :) !
.. miettikää, huomenna on jouluaatto !
ihanaa ♥
mut hei, kommentoikaa ja kertokaa mielipiteitä tosta uudesta videosta :)) !
+ tykkäsittekste mun uudesta bannerista ? :)
Hyvää Joulua ♥
♥ Julia

2 kommenttia: