perjantai 19. lokakuuta 2012

Seize The Moment




Moij teille jällee :) !
tää on vähä tälläne ilta/ yö postaus..
tosiaan, mulla tuli bussissa mielee päivällä asioita,
tai no juttuja mitä haluun vaa kertoo
ja ne liittyy, rakkautee again :D
^ & kanttii kuunnella toi biisi , ihanat sanat :)
mutta joo, tuli mielee et
  voiko oikeesti ihminen hylkää, jättää tärkeimmän ihmisen yht'äkkiä
voiko ihmine vihata ja rakastaa samaa aikaa ?
minkä ihmeen takia ihmiset satuttaa toisiinsa kerta toisensa jälkee ?
tuntuu et kysymyksii ei saa ikinä oikeeta vastausta..
entiiä, mut miks ihmees haluu hylkää ihmisen jota rakasti nii paljo, tai sit se vaa väitti nii..
aa, se on vaa nii väärin, et antaa toisen ymmärtää et toinen oikeesti rakastaa toista tosi paljon,
ja loppujen lopuks satuttaa sitä ihan helvetisti.
ja tälläsiä ihmisiä kutsutaan, kusipäiksi.
mikäs siinä, jos oikeesti kusi nousee ihmiselle päähä.
Ja nää mietteet tuli mulle mielee, siitä ku kuuntelin bussissa musiikkia, sato kaatamalla, olin yksin.
mut must tuntuu, et voi vihata ja rakastaa samaa aikaa, päälleppäi sä vihaat sitä nii paljo mitä se on tehny, mut sit loppujen lopuks sun sydän kuuluu vaa sille kusipäälle, vaik et haluis !
se o harmillista, mut joskus on oikeesti päästettävä irti menneestä
tai sit ei ?
elämä on kauheeta, jos voi nii sanoo,
ja joskus se on nii helvetin ihanaa .__.


So if you love me, let me go.
And run away before I know.
My heart is just too dark to care.
slipknot - snuff


.. ja se, ku ihmiset olettaa, että jos joku teini alkaa seurustelemaa,
& se jätetää
 nii se ei sit koskaan itke sen rakkauden perää, 
myös ihmiset sanoo et se on raukkamaista itkee toisen perää,
ku itkee toisen perää, se tarkottaa sitä et rakasti oikeesti.
ja rakastaa edellee.
 & kaikki väittää, ettei teini rakkaudesta synny ku harmia, oikeesti tiiän
ihmisiä, jotka on alkanu jo nuoresta asti seurustelemaa.
ja välil tunteita ei pysty peittää, vaik haluis, ja niitä ei tarvii oikeesti peittää.
jos on surulline , on surullinen, jos on onnelline, se pitää näkyy.


Dear God the only thing I ask of you is
to hold her when I'm not around,
when I'm much too far away
We all need that person who can be true to you
I left her when I found her
And now I wish I'd stayed
'Cause I'm lonely and I'm tired
I'm missing you again oh no
Once again
Avenged Sevenfold - Dear god

..   & pitää muistaa, et pitää tarttuu hetkee
Me kaikki vaa eletää kerra, ja ajas ei pääse takasi vaik kui haluis.
oon huomannu, et jää katumaa jos ei tee sitä mitä sydän sanoo.
.. Ja ihan oikeesti , ku mietin omaa elämääni, nii mä oon ainaki yrittäny tarttuu hyvii hetkii,
 sillo ku niit on ollu, ja yrittäny tehä niistä täydellisii mulle.. 
ja et sit voin miettii parin kuukauden päästä 
" yhyy kaikki oli sillo paremmi.. "
mm, sillo oli kaikki paremmi, pari kuukautta aijemmi.
mut ehk seuraavas kuus kaikki on toisi, ei sitä oikeesti tiiä.


I can move on with you around
I hand you my mortal life, but will it be forever?
I'd do anything for a smile, holding you 'til our time is done
We both know the day will come, but I don't want to leave you

I see my vision burn, I feel my memories fade with time
But I'm too young to worry
Avenged sevenfold - seize the day

.. Pidä kiinni siitä, mitä sulla on nyt, ja mitä sulle tulee olee
muistele muistoi , itke jos ne on surullisii.
ku kuuntelee jotain tiettyä biisiä, nii tulee tiettyi muistoja mielee
esim , mulle tulee mielee parista biisistä , se ku istuin sohvalla, ja " se yks "
ottaa mua kädestä kiinni, hymyilee söpösti.
& Se ku istuttii keskellä kävelytietä  ihan päissää, keskellä yötä ja syötii pitsaa
ja se sano mulle et me ollaa ikuisesti yhessä.


Remember when we used to look how sun sets far away?
And how you said: "this is never over"
I believed your every word, and I guess you did too.
But now you're saying: "Hey, let's think this over"
sonata artica - tallulah

.. Sillä on jo uus elämä, uus rakkaus
, uus nainen, joka vei mun paikan sen sydämmestä.
Nykyää, oon vaan sille vihan kohde
Oon vaa surullinen siitä , miks meillä ei oo enää sitä
 mitä meillä oli joskus
ja miks sitä ei oo enää ?
Sitä kaveruutta, ja rakkautta
sitä rakkautta, mitä se anto mulle, ja mitä mä en tajunnu aluks,
ja sit ku mä tajusin sen, se ei antanu sitä rakkautta enää mulle..
vaan jäin yksin tunteitten kanssa.

TOGETHER FOREVER,
noi kaks sanaa sä päissäs mulle lausuit
I HATE YOU,
seuraavana päivänä sun suusta kuulin
I AM SORRY,
hetken päästä viestillä tuli
GAME IS OVER, 
sanoit kun kusipääksi muutuit.

♥ Julia
+ tän tekstin idea ei ollu angstata, ja sitä se ei ollu todellakaa :)
mulla on nykyää kaikki ihan hyvin,
 ja halusin vaa kertoo " mielipiteitä " ja muistoja jne teille :)






3 kommenttia:

  1. Kiitos kommentistasi blogissani! Oletko kiinnostunut kyseisestä topista? :)

    VastaaPoista
  2. Tässä pikku ylläri:
    http://ninalaitiala.blogspot.fi/2012/10/liebster-award.html
    :)

    VastaaPoista
  3. ihana uus banneri!käy tsekaa meijän uus blogi!:):
    http://nooraroosa.blogspot.fi/

    VastaaPoista