maanantai 7. toukokuuta 2012

No One.

Heissaan taas !
sori et en oo taaskaa kirjotellu, mutku mäen tiiä mitä enää mun päässä pyörii..
mut juu, mä en oo ainakaa enää sinkku.
Taisiis, ku mä haluisin olla sinkku, mut mäen myös halua olla sinkku o__O
Tää on nii vaikeet selittää... outoo.
Ja muutenki oon vaa ollu himas koko viikonlopun , ja nukkunu + ollu webissä.
No, lauantaina meikkasin, ja ottelin kuvia, mut neki epäonnistu..
Ja tää päivä on ollu iha hirvee... ainaki mun osalt.
Tietääks kukaa sitä tunnetta, ku on seurustellu puolvuot yhenkans, ja kokoaja hali hali pusi pusi, ja sit eroo ja saa uuden poikaystävän , sit ei jaksa senkans mitää sellast, ku on kyllästyny siihe, ja läheisyys ahistaa ? mut jos kukaa ei tiiä tät tunnetta, taidan olla ainut ihminen jolla on tälläst..

tykkään siit ihmisest, mut en tykkää olla lähellä, tykkään sellasest kaveri seurustelu suhteist täl hetkel paljon...

Aaa,, mitäköhä selitän, toivottavasti ees tajuutte mua ):

Ajattelin kirjotella teille jo eile, mut en jaksanu vaivautuu, ku luin jotain feissimokia..

Ja mesetin .
Ja tänää olis tarkotus siivota, koklaa jotai uutta jännää kimalle meikkiä, ja elmon häkki siivota.
Mut , ei miul kai oikee muuta seliteltävää oo.. ;/
Ja ainii, huomenna sit vissii nuokkarille :) ja pitäis huome meikkaa emppu, ja siks haluun koklaa jtn uutta meikkiä, et sit voisin koklaa sit sille :D
Ja ainii, löysin viikonlopun aikana jonkun levyn, ihmettelin mitä se sisältää.
Nii siellä oli mun kaikki vanhat kuvat, toiselta koneelta mikä puolvuotta sitte pimahti, ja sinne jäi kaikki kuvat, ja nyt löysin ne :) voisin esitellä teille täs pari !
Ok ei mulla muuta, kirjottelen taas ku kerkeen :)

Elikkääs, oon täs joku 9-11v jotai sinnepäi :D
täs mie oon joku 12v :D
ja täs joku sellaset 13v D: ft netta.

Mut mie rakastuin tähän biisii <3
<3:lla Julia
pss, voin tehä joskus postauksen kunnolla noist vanhoist kuvist mit löytyy :)

2 kommenttia:

  1. http://roosasmoment.blogspot.com/2012/05/haastetta.html haastoin sut tekemään ton haasteen! :) ois kiva jos tekisit:)

    VastaaPoista