sunnuntai 27. toukokuuta 2012

It Never Ends.

Hellouuu partyrock kansa ♥
sry etten oo avautunu teille jällee , mut nyt jtn selityst :)
elikkäs, mie menin perjantaina empulle ja nooralle yöks :)
Me värjättii miun etuhiukset alta blondiks, ja näist tuli ihan kivat :) paitsi värjättii nää kahenpvn aikaa ainaki 7krt ? ja eime oikee tehty viikonloppuna mitää,  ajettii skopalla, oltii lauantaina uimassa ja otettii aurinkoo ,  oltii paljo pihalla, pientä chillailuu .. ihanaa oli ♥
mut, miulla on ollu kokoviikonlopun aikana outo tunne, en tiiä olinko ihastunu / oonko vai mitä tää on ? kuuntelin yhen tietyn biisin, jonka yks nimeltä mainitsematon linkkas miulle, mie aloin itkemää.. ja, sit kuulin et sil on säätöö jo uudenkans , tuli paha olo sisälle... ja se , ku se alko haukkumaa minuu, ja sano et haukuin sen tulevaa, no okei myönnän et khyl mä dissasin sit vähä.. siin mielentilas sanon milt tuntuu.. vaik siit on aikaa, ne ajat palaa mun mielee, ja en haluu et ne palaa, haluun ne pois :( 
Se haukku minuu itserakkaaks, kaksnaamaseks, ja sano tyylii et voisin kuolla.. huoh , en oo ikinä ollu itserakas, oon aina vihannu itteeni .__.' 
mut , ihan sama , jos jätkäl on nii paljo noussu kusipäähän ja luulee olevansa playboy, mikäs siinä !! mä oon tyytyväine olee yksinki.. mmh.
mut, kirjottelen täs taas , ja otan kuvaa mun uusista hiuksista  :)
eikai miulla muuta sanottavaa ollu :/
menispä se tollee, vai meneekse ? entiiä D:


ps, viikonlopun biisi :)
jaja, mie muokkasin tälläsen kuvan.


^ sano mielipitees , onks hirvee kuva, ihana tai yms ? :)

♥:lla Julia 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti