sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Im not a robot.

Hejssan :)
sori etten oo kirjottanu taaskaa pitkää aikaa, ku on ollu kiireitä, ja sori siitä, että nyt ei oo paljo kuvia viikonlopust jne, koska kukaa ei suostunu lähettää niit ):
Kumminki, torstaina olin tykkimäes , Nooran , emilian, jeminan, ninnan, kassun, jessenkans :) ja siinä kävi erno, topi ja terhiki :D
Oli kivaa, käytii paljo laitteissa, ja ostin sielt pehmiksen ja jtn ruokaa :D
Kävin myös siinä hirveessä uudessa laitteessa, ja sen mä vaa totesin.
tän näkösenä olin tykkimäes.
Et siihen en mee enää ikinä, koska mä oikeesti huusin nii kovaa et se kuulu pääporteille asti, ja itkin myös. Ku se laite pysähty siel korkeella, ja oltii pääalas päin, ja ne tuolit kiikku, nii mä jouduin pitää kunnolla siitä kiinni etten tippunu sieltä :O hirvee laite ! ja sitte ku olin jo sillee ihanaa tää loppuu kohta, nii ne tuolit vetää ympäri, harreguud sentää :(
tälläne se tykkimäen
 uusi hirviö on :o
Terhin kanssa huudettii siel kilpaa, mut terhi ei voittanu mun äänen voimakkuutta ;) ja jesse siinä vieres sillee, haluun pois ku noi huutaa :D
sen jälkee olin taju pois, en tajunnu mitää !
ja torstaina ukkosti ja sato vielä, oliha siel satees iha kivaa...
mut sit perjantaina mentii kouluu, iha perus meno, ja koulun jälkee mentii jeminalle yöks :)
Oltii ainaki 12 ulkona, ja hengattii vaa.
.. ja tän näkösenä lähin sieltä :D
Ja otettii niin retukuvia, et ei mitää rajaa :D ja oltii myös sit asuntovaunus yötä, katottii mamma miaki :) oli ihana <3
 lauantaina  sit hengattii vaa ulkona aleksin, jessen,  empun , nooran , jeminankans :)
sit samalla lauantain illal menin himaa..  ja tänään mie ajoin ekaa kertaa mun skootteril, oli iha kivaa, mut samal pelottavaa :--o ja hei, mä tein uudistuksen mun blogissa :) uus banneri, tykkäättekö ? :) ja taustaki on uutta värii, mut mun pitäis täs yhelle ihmiselle tehä pari banneria, ku sain mielikuvia jo :) + mie lähen tiistaina tallinnaa, shoppailemaan ja sillee, mie lupaan ottaa ainaki jonku verran kuvia ja postata kaikest mitä ostin jne :)
ps, täs pari viikonlopun biisii :)
<3
<3
ihanata <3
<3:lla Julia 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti