sunnuntai 13. toukokuuta 2012

City boy.

Heissaaan jällee !
pahoittelut, en oo ainakaa viikkoo postannu ! :(
ja se on mua täs ärsyttänykki, ku ei oo ollu aikaa.
Ja sori et kirjotan näin myöhäänki..
Mut tän viivytyksen takana on ollu myös syytki.
Tein 4pvn aikana music video / lyrics videota, ja sain sen vihdoin valmiiks !
ja mun mielialat on vaihellu, ollu riitaa äiteen kans, ja kappas, oon taas sinkku, koska ahisti seurustelu.
Nii, ja on ollu täs ripari juttuja, ja olin empulla perjantaina yötä, katteltii leffoja, Lanitettii, katottii suomi - canada peli.. ja canada voitti ):
Ja lauantaina sit käytii aamu saunas, ja katottii taas leffa, ja mentii absille :)
ja ainii, meillä kävi perjantaina koulussa jotai erimaasta ihmisiä, kuulin ainaki japanii lifenä :DD: ja plaaa plaa, oli hieno juttu :)
Ja tänää me mentii äidin , oton ja timpankanssa mummolle syömää äitienpäivä ruokaa :)
oli ihaa jees se ruoka, ja sit jälkkäriks vähä kakkuu, nomnom  ! <3
ja sit käytii nopee kotona, ja lähettii äitin ja otonkans käymää utin absil :)
kuuneltii automatkalla mun vanhaa mp 3 soitint, ku se oli yhdistetty soittimii, ja en tienny yhtää mitä musiikkia siellä oli, nii no tottakai se oli täynnä justin bieberiä ! ku siitä nii tykkäsin parivuotta sitte :DD
Ja no, eime sitä kauaa kestetty kuunella, nii alettii kuunella oton lemppari biisii " sokka irti " voi että et en kestä... otto on vasta 2 v, ja se on ihan kikseis siitä biisistä, se ei ees pysyny sen penkissä ku se kuuli sen biisin :D
Oivoi, ja kahen viikonpäästä pitäis mennä tallinnaa, ja sitä sit matkalla.. :s
ja mutsi osti miulle apsilt jäätelöö <3 omnom :)
En oo tehny tänä viikonloppuna oikee mitää muuta, ku lihonu ja lihonu, eilenki katoin yksin leffan ja söin sipsii ): oivoi..
+ äitee osti mulle uude ripsivärin, ja rippimekon :):) ! <3
ja tallinnasta pitänee sit ostaa kaikkee kaulakoruja jnee ripareihi :)
Ok, ei mulla kai mitää muuta.
Hyvää yötä :) ja lupaan kirjotella !!
Tässä nyt ois se miun uusin video :)
Tykkää, kommentoi, jakakaa :)

ihana biisi <3
<3:lla Julia 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti